Välkommen till Flen Trafikskola

Flentrafikskola hjälper dig att ta körkort för automat eller manuell personbil. Skolans mål är att ha branschens bästa lärare som hjälper dig gärna med allt som har med körkortet att göra.

Prislista

Se våra priser

Vi erbjuder kurser och utbildningar i flera olika prisklasser. Här kan du få en översikt på våra priser och vad som passar dig bäst Kontkata gärna oss om du har frågor.

Nu kör vi!

Flentrafikskola hjälper dig att ta körkort för automat eller manuell personbil.

Varmt välkommen in till vår trafikskola på Norra kungsgatan 4 i Flen! Vi hjälper gärna dig med att ansöka om körkortstillstånd, boka in kurser samt planera dina körlektioner med trafiklärare som passar dig allra bäst och att göra din utbildning på trafikskolan så smidig och effektiv som möjligt.

Vi har flera olika körkortspaket både intensiva- och traditionella kurser. Det ska vara både tryggt och ekonomiskt att ta körkort på vår trafikskola i Flen!

Kvinna som är glad i sin bil
Facebook Instagram Elevcentralen