Flentrafikskola hjälper dig att ta körkort för automat eller manuell personbil.

OM OSS

Välkommen till Flen Trafikskola

Skolans mål är att ha branschens bästa lärare som hjälper dig gärna med allt från teoriundervisning samt körning allt som har med körkortet att göra och att du ska lära dig för livet.

Varmt välkommen in till vår trafikskola på Norra Kungsgatan 4 i Flen!

Vi är även populära i hela Sverige för att kunna tillgodose våra elever med en effektiv och bra körkortsutbildning. Vi har elever från hela landet som kommer till oss för att under två veckor förbereda sig inför teori och uppkörning, 90% av alla som kommer till oss klarar det på första försöket.

Smidigt och effektivt hjälper vi dig med din utbildning

Vi hjälper dig gärna med att ansöka om körkortstillstånd, boka in kurser samt planera dina körlektioner med den trafiklärare som passar dig allra bäst och att göra din utbildning på trafikskolan så smidig och effektiv som möjligt.

Vi har flera olika körkortspaket både intensiva- och traditionella kurser. Det ska vara både tryggt och ekonomiskt att ta körkort på vår trafikskola i Flen!

Vi erbjuder kurserna både på automat och manuella bilar.

Jobba hos oss

Vi har alltid öppet för rätt person att kunna komma in hos oss vi har högt ställda krav på de anställda och klarar man de kraven kommer de gå bra. Vi måste kunna vara flexibla och kunna utbilda folk på olika sätt så man har ett bra pedagogiskt sätt att arbeta på.

Vi är framför allt inriktade på intensiv utbildning men självklart behöver vissa elever en egen utbildningsplan som inte fungerar med intensiv då planerar vi efter det.

Vi behöver vara noggranna med att inte hoppa över några moment då vi har märkt att en del elever som kommer till oss har väldigt stora problem med exempelvis manövreringen. Då har de ändå provat att köra upp och eleverna har tagit väldigt många lektioner på andra trafikskolor. Ni ska självklart vara utbildade till trafiklärare samt kunna tala flytande svenska och engelska.