Teoripaketet

I vårat teoripaket ingår elevcentralen. Dit får ni en länk skickad till er när ni bekräftat eran bokning så att ni kan börja plugga teori redan innan ni kommer för eran inbokade kurs.

Vi rekomenderar våra elever att plugga på hårt med teorin som är uppdelad med en plugga-del där man kan läsa eller lyssna på all text och sen får man lite kontrollfrågor som man ska svara på. När man är klar med plugga-delen kommer man till del 2 börja träna på sluttesterna. Våran rekomendation är att ni har minst ett prov med 61 rätt. Om det är så att det blir alla rätt på ett prov som ni genomfört själva så bjuder vi på trafikskolan på en simulatorlektion till ett värde av 490:-.

Grupplektioner i teori kör vi också. Det är 5st totalt, 4st är i teorisalen där vi går igenom om teorin, de delar vi har sett att elever har problem med samt önskemål från er elever. Vi har även en gragelektion där vi går igenom hela säkerhetskontrollen om vad som ska ingå i den och vad vi behöver kontrollera.

Teori böckerna får ni låna under era två veckor av intensivutbildning därefter avslutas eran kurs då behöver vi få tillbaka böckerna. Så att nästa intensivutbildnings grupp kan får ut böckerna när de kommer veckan efter och börja plugga då de börjar sin tvåveckors period. Böckerna kommer att kviteras ut första dagen ni kommer till intensivutbildningen, om det är så att böckerna inte kvitteras in igen efter eran intensivutbildnings period. Då kommer vi att behöva skicka en faktura på böckerna pga att vi då behöver införskaffa nya böcker till nästa grupp av elever som kommer.